MOTİF MAKİNESİ

Son günlerde bi şey eklemedim biliyorum.Ama ürettiğim bir şeyler var tabiki.Ekliyeceğim onlarıda en yakın zamanda.
Ama bir kaç gün önce aldığım motif makinesi-örgü plakası hepsini bir kenarda bıraktı.Çok zevkli.Biraz zor becerdim diyebilirim.Deneme yanılma yöntemiyle kendi tarzımı buldum:)
Şimdi karesinide alacağım.değişik şeyler yapmak çok hoş.İnternettede oldukça fazla model bulabildim.Sizlere adresilerini veriyorum.Eğer sizinde bildiğiniz adres varsa iletirseniz sevinirim.

http://edaca30.blogcu.com/

11 Yanıt to “MOTİF MAKİNESİ”

  1. Nalan Says:

    Bu motiflerlede neler çıkarırsın sen ortaya şimdi Nagihan’cığım bekliyorum,güzel bir hafta dilerim sana sevgiler canım…

  2. Elisi Gunlugu Says:

    Aa bu ne boyle? Motifleri nsil birlestiriyorsun peki?

  3. Yolar Says:

    This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

  4. sennur Says:

    Yeni oyuncağınla kimbilir ne ciciler yaparsın, kolay gelsin. Ben de aldım, henüz denemek kısmet olmadı
    Sevgiyle kal

  5. Kazahn Says:

    See HERE

  6. Anonymous Says:

    Yine harikalar yaratacağa benziyorsun şeker. Sana kolay gelsin.
    Kocaman öpücükler.

    http://www.berrince.cm

  7. iş arıyorum Says:

    bloğunuz var ve blogunuzdan para kazanmak istiyorsunuz fakat adsense reklamları fazla bir gelir getirmiyor diyorsanız

    burada gerekli para kazanma

    yöntemleri mevcut size uygun birini tercih ederek kazanmaya başlayabilirsiniz

  8. Anonymous Says:

    arkadasşar bu motif makinasından isteyene temin edebilirim kare ve yuvarlak olmak üzere iki adet motif aparatı iğneleri ve kullanım şablanı 13,80ytl. http://www.gittigidiyor.com adresinden8975446 ürün koduyla satın alabılırsınız.bilgi almak için msnim veyseltugce@hotmail.com

  9. ---boş---- Says:

    merabalar yayınlanan işler çok güzel ama ben bişi sormak istiorum.motif şablonuyla yaptığım çiçekleri bi türlü birleştiremedim bana yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler…

    • nagice Says:

      kenarlarından resimde görüldüğü gibi zincirler çekilir. ve normal motif birleştirir gibi birleştirilir..

  10. ---boş---- Says:

    yeniden merhabalar beyaz etollü şalınızdan bende yapmaya çalışıorum çiçekleri yaptım ama örümcekle birleştiremiorum biraz daha detaylı anlatırsanız sevinirim teşekkürler

Yorum bırakın